27 Ağustos 2012 Pazartesi

Garnier Roll-on Göz Altı Kapatıcı

Göz altı kapatıcı kullanmak benim hiç istemediğim bir şeydi. Etrafta kapatıcının yarattığı kuruluk ve çizgilere dolma yüzünden göz altları kırış kırış görünen 20-25 yaşında kızları gördükçe "asla kullanmam" diyordum. Göz altlarındaki Bülent Ersoy-Demet Akalın-Seren Serengil beyazlığı da benim için kapatıcıyı dünyanın en gereksiz makyaj malzemesi konumuna düşürüyordu. Sonradan anladım ki bunun sebebi kullanılan kapatıcının yapısı ve kapatıcıyı uygulama şekliymiş.

Garnier roll-on benim ilk kapatıcımdı. Daha sonra daha yüksek kapatıcılığı olan başka ürünler de denedim ama en doğal duran, en güzel dağılan, asla kırışık göstermeyen kapatıcım hala Garnier. 

Garnier  Kapatıcı Göz Roll-on

Öncelikle göz altlarımın çok aşırı sorunlu olmadığını söylemeliyim. 26 yaşındayım, sadece ince gülme çizgilerim var. Göz altı morluklarım kapatılamayacak düzeyde değiller, ama belirgin halkalarım var.

Garnier roll-on çok ince ve hafif bir ürün. İçinde göz altı torbalarını azaltmaya yardımcı olan kafein var. Ucundaki bilye sayesinde kolayca uygulanıyor. Parmak uçları veya sentetik fırça yardımıyla dağıtıyorum. Öncesinde göz altlarımı bir göz kremiyle mutlaka nemlendiriyorum.

Garnier  Kapatıcı Göz Roll-on

Ürünün açık/orta ve koyu ton olmak üzere 2 rengi var. Ben açık/orta olan tonunu kullanıyorum. Esmer tende (nc35'ten koyu) daha koyu olan kullanılabilir.

Garnier  Kapatıcı Göz Roll-on

Kalıcılığı mükemmel değil. İnce ve hafif bir ürün olduğu için gün içinde 1 kez tazelemek gerekebilir.

Bu ürünü kapatıcı kullanmaya yeni başlayacak olanlara, göz altında hafif bir aydınlık isteyenlere ve  ince bir kapatıcı arayanlara tavsiye ederim. Son derece ekonomik ve kullanışlı.

15 ml ürünün fiyatı 15 TL civarı. Pek çok yerde kampanyaları oluyor, daha uygun fiyata da bulabilirsiniz.

Not 19.01.2013: Şu an bu kapatıcının koyu tonunu da kullanıyorum. Açık/orta olan aydınlık bir görüntü veriyordu, buysa ten rengimle aynı duruyor.  Renk karşılaştırması için yazıya yan yana duruşlarını ekliyorum :)

Garnier  Kapatıcı Göz Roll-on

Francesca

6 yorum:

  1. o kadar çok okudumki deneyeceğim en sonunda ben de bu kapatıcıyı..:-))

    YanıtlaSil
  2. Beğenmeyen pek duymadım, ben de çok araştırıp en sonunda almıştım. Pişman olmazsın bence :)

    YanıtlaSil
  3. Bende severek kulllanmıştım.Yine alabileceğim bir kapatıcı.
    İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. renk seçeneği çok kötü ama ya açık tenliyim uymazsa bana napcam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok açık tenliyseniz uymama ihtimali var, en açık tonu Türkiye'de satılmıyor. Ama bir deneyin bence :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...